That what friends are for...

ons 22 feb
 
Ingen bra vecka alls....frukosten har åkt hiss hundra tjugo gånger...upp och ned. Inte ens morgonkaffet har gått ner. Yrsel, kallsvettningar, hjärtklappning och detta förbannade illamående men men. Har varje morgon vaknat och tänkt hmmmmm..... - Är det magsjuka på gång eller? 
Men nej, det är nog något annat...
 
Det är då det finns vänner....
De som har skickat mess, varit glada och positiva...eller ringer. När jag säger att - Ja, jag orkar ju aldrig höra av mig längre. 
Varpå VÄNNEN svarar
- Jag vet det, det är därför som jag ringer dig
 
Eller de där barndomsvännerna som dyker upp i en "kris"situation och bara stöttar upp....
 
Wow
 
 

Kommentarer :

#1: Cissi

Vad fint! Såna vänner ska man hålla hårt i. Massa kramar till er och hoppas allt löser sig

Svar: Tack❤
Anna

skriven
#2: malin

de är äkta vänskap de!! :D
skönt o ha sånna vänner, de ska man va extra rädd om

skriven

Kommentera inlägget här :