Happy New Year...crapy new year

Sön 1 jan 2017

Alltid lite konstig känsla när man skriver det första årtalet. 
Vi har haft en härlig jul, ledighet och en fabulous nyår. 
Jul var vi hos mina föräldrar, åt gott och fick många fina saker. Tomten hittade hem till oss även i år och Joey var överlycklig. 
Under ledigheten har vi hunnit med en shoppingtur i Göteborg och en här hemma. Det har blivit mycket film och Soffhäng och massa fika. 
Visst känner man sig lite tom när julen är över, all förväntan, allt det magiska som man byggt upp och sen är det bara över. 
Nyår firades hos Peter och Kajsa tillsammans med Anneli, Glenn och deras pojk Emil, Gaiden och Julia. 
Som vanligt fick vi helt grymt goda mingeldrinkar och otroligt god mat. Det var så fint dukat och det kändes verkligen som nyår. Kajsa är duktig på det där med att fixa fina fester. 
Jag körde på ett nyktert nyår, dels för att jag har feber till och från och värk i kroppen och dels för att jag har en tonårsdotter som har uppräckt att det finns en värld utanför vårt hem 😉 
Idag blir det att ligga i sängen hela dagen då febern är värre och min kropp känns som om den var 80 år. 
Mitt nyårslöfte: inte oroa mig så mkt, inte ta till mig av negativa människor och plocka vuxen poäng genom att lära mig dricka vin...och rött ska det va

Kommentarer :

#1: Hanna Karlsson

Krya på dig! Hoppas att du snart mår bättre.

Svar: Tack😊
Anna

skriven
#2: Linda

Mysig jul ni verkar ha haft. Hoppas du blir frisk snart!
Svar: Ja det var lugnt och skönt och inte så uppschosat- God fortsättning;)

skriven
#3: Fröken M

Krya på dig fina du !!

Testa rödvin tillsammans med lite charkisar, goda ostar och marmelad.
Då gör det sig som allra bäst ;)

KRAM

skriven
#4: malin

ser ut so ni fick de mysigt och trevligt!
jag var med nykter, o de funkade ju fint de med :) fast en liten smutt bubbel slank ner vid 12 slaget ändå... de måste man ju allt ha! :D

skriven

Kommentera inlägget här :