Tillbaka blickar 2016

I jul 2016, vad hände då? Vi hade semester och det blev en weekend i Stockholm där vi såg Black Sabbath och Volbeat. Vi var i Danmark på familjesemester och vi påbörjade projekt bygga hus
 
Augusti fick vi en 15 åring i familjen. Tänk att den där lilla grodan är 15 år. Vi var i Roskilde och vi var i Smögen. Vi köpe husvagn :) 
 
September var det dags för tjurruset som vi fixade bra. Alize hade en inneboende tjej här från Tyskland
 
Oktober började mina ryggproblem bli outhärdliga. Jag och Susie hade tjejdate på bion, vi var även i Göteborg och tittade på Volbeat. 
 
November fyllde jag år och Billy bjöd mig på hotellnatt i Göteborg. Vi var på pinchos och shopping på stan och åt frukost på heaven 23
 
December var familjen på Jul på Liseberg och bodde på hotell. Vi var på julmarknader, bakade och firade jul såklart

Kommentarer :

#1: Linda

Projekt bygga hus gud vad roligt!!
Svar: Tack Anna, inte jätteofta man får till en skaplig bild utan att ngn av oss gör en grimas,hihi;) Jadå det blir det allt säkert men ibland sker det mkt.

skriven
#2: Fröken M

Det där med bygglov är inte lätt !
Här har kommunen 10 v på sig att behandla ärendet efter att det blivit komplett. Vi är ungefär halvvägs på den perioden nu och jag hoppas på ett OK snart så att vi kan sätta igång.
I morgon ska resten av skogen på tomten tas ner och nån gång i februari drar de igång med markarbetet.
Själva husbygget är tänkt att starta så fort bygglovet är i hamn, och jag hoppas det är SNART, för 1 aug flyttar nya ägarna in i vårt radhus och då vill jag helst inte vara bostadslös ;)

Svar: Spännande med nytt hus, lycka till. Hoppas oxå att vårat är igång snart. Här har kommunen 11 veckor på sig
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :