Me like

tis 7 mars
 
I lördags var det lyx på hög nivå, iaf om man pratar med en (grå, trött) mamma ;) 
 
B gick upp tidigt med Joey, de gjorde sig iordning och åt frukost sedan väckte de mig runt kl 8/815 och sa 
- Hej då mamma, nu åker vi iväg en sväng så att du får sova
 
Trodde knappt mina ögon (nja öron rättare sagt) jag fick alltså sovmorgon och egentid...VAD HÄNDE DÄR?? Brukar max få sova till 7/7.30 på helgerna. Nu åkte alltså mina grabbar hemifrån medans jag låg i sängen. De skulle hjälpa morfar (min pappa) med att slänga skräp och lite annat.
 
Jag kunde inte somna om men det blev härlig egentid då jag åt frukost i lugn och ro. 
 
Sen blev det en shoppingrunda och go fika med mamma på stan  då Joey åkte till en kompis. Efter det blev det en sväng hem till Tommy och Susie för mer lek. Hade en jätte härlig lördag, dock blev det lite för lite pluggande vilket jag fick sota för hela söndagen och denna veckan ligger jag tyvärr två veckor efter i plugg så jag börjar bli lite stressad. 
 
Igårkväll var första gången på säkert två månader som vi var samlade hela familjen i soffan för lite tv- tittande. Riktigt mysigt var det och då var denna mamman väldigt lugn och nöjd
 
 

Kommentarer :

#1: malin

låter ljuvligt :D

skriven
#2: Cissi

Låter ju helt underbart med sovmorgon! ;) lycka till med pluggandet

Svar: Tack😊
Anna

skriven
#3: Fröken M

Låter underbart, och den där pajen såg ju fantastisk ut !!

skriven

Kommentera inlägget här :