Balsam för själen

sön 7 januari
 
Idag fyller min vän Susie år så grattis grattis
Även min farfar skulle ha fyllt år idag, det är på sådana här dagar man minns de som inte finns här längre, tänker på de lite mer <3 
 
I fredags var jag och Alize iväg på en heldag, mamma-dotter dag. Vi behöver sådant emellanåt och den här gången blev det verkligen balsam för själen. När vi fyllde år fick vi i present av mina föräldrar att vi skulle ut på tur och rida islandshäst. 
Det var så kul, vi fick varsin häst. Min var helt galet pigg...
Vi red ut i skogen med en jätte go tjej som hettte Madde. Vi töltade vilket var bland det bästa jag har upplevt och vi gallopperade i världens fart upp för skogsbackar och genom kurvor. Det gick sååå fort och det var så härligt. Jag är helt såld...får nog bli en lite islandshäst i framtiden. 
 
Sista dagen på ledigheten...
Sitter med en stooor koppa kaffe nu, bloggar, ska läsa lite bloggar och ska försöka njuta och känna mig ledig ett par minuter till
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

ååh! inte alls avis! :) så mysigt med islänningar ju <3 hittade ju på de för min syster på hennes möhippa.. men de var nog bara jag som gillade det xD haha.. men har iaf turen att ha en kompis som har en islämning.. tyvärr töltar inte hon, men ändå <3

skriven

Kommentera inlägget här :