Börjar se slutet

sön 14 jan
 
Dag 7 av 9, känner mig riktigt duktig faktiskt. De som känner mig vet att det är en stor bedrift för mig att inte ha ätit mackor och godis, sött, kakor m.m på SJU DAGAR!
 
Efter detta ska jag köra nästa program...Har inte bestämt ännu om jag ska unna mig något emellan eller om jag helt enkelt bara kör på nu när jag är på G
 
Igår åkte vi ut till stugan där vi även bygger vårt hem. Jag och Joey följde med mamma dit. När vi var där kom Michael (morbror) så vi gick en promenad allihopa med hundarna. Det var jätte mysigt att gå i skogen och prata och nu längtar jag ills vi bor där. Det kändes tråkigt och ledsamt att inte ha med sig vår hund men han var säkert där på något sätt och sprang omkring. Nu kunde jag iaf prata om honom utan att knäcka mig. 
 
Sen eftermiddag/tidig kväll så åkte jag och Susie med barnen till buslandet. Vi kröp upp i varsin fåtölj medans pojkarna lekte och vi hade jätte mysigt. 
 
När vi kom hem hade B grillat. Fylld fläkfilé och rotad potatis, det var riktigt gott och jag fick äta lite mat plus grönkål och sparris
 
 

Kommentarer :

#1: Linda

Bra gjort, fortsätt i den takten det fixar du!
Svar: Ja haha går inte beskriva känslan att ka dit, galen, overklig. Lite för långt bort but hey det är bara 144 dagar kvar ju ;)

skriven

Kommentera inlägget här :