På G...

tors 18 jan
 
Denna veckan sprang iväg fort, har man galet mycket på jobbet så går dagarna väldigt fort. 
C9 är ju klar, känner mig riktigt på gång. Nu har jag startat med F15 istället, gick på den direkt så inget fuskande eller vilande här inte.
 
Blev ett gött härligt pass på boxningen. Att min partner in crime var där gjorde ju det hela riktigt bra, vi har ju så kul ihop. 
 
Försöker att träna något varje dag, varierar mellan kondition, styrka och yoga. Känner mig riktigt taggad. Planerar mat och är sugen på mat vilket var flera år sedan. Har lärt mig att uppskatta när jag får äta och då njuter jag istället för att bara slänga i mig det. 
 
Under dessa två dagar som jag har kört F15 så har jag provat två nya recept som mellanmål/kvällsmat/frukost. 
 
Ett hittade jag på insta hos en tjej som jag följer, började följa hennes blogg för ett par år sedan.
Frukost paj
havregryn
ägg
naturell kvarg
bär
proteinpulver (lite för smaksättning)
Jag tog blåbär, la i en form, rörde ihop de andra ingredienserna och klickade ut över bären och in i ugnen. Det var supergott, riktigt mättande och gott
 
Sen gjorde jag kesoplättar
havregryn
keso
ägg
Rörde ihop och klickade ut de på en plåt och in i ugnen. Åt de ihop med kvarg som jag hade blandat i lite honung i, riktigt gott var det. 

Kommentarer :

#1: malin

åh! vad är de för blogg? skulle med behöva lite tips.. somsagt.. cola kakor o kex till mellis.. nooot good! :P
men kesoplättar lät ju smarrigt! de får jag testa nåndag

skriven

Kommentera inlägget här :