Tagga sista

tis 16 januari
 
Tagga sista dagen...tänk ikväll när jag lägger mig så har jag fixat hela c9:an. WEEEEEiiiiiiii heja mig...
 
Har blivit lite träning denna vecka då jag har legat lågt med det. Det har blivit hemmaträning styrka och yoga. Imorgon drar thaiboxningen igång igen så då blir det ett rejält träningspass. Det ska bli gött
 
Har under en tid känt att torrschampoo is the thing!!!! Asså mina vardagar springer iväg galet fort. Det är tvätt, städd, packa flyttlådor, försöka hålla ordning hemma, laga mat, leka med barn, natta barn, träna...ja ni vet!. Det där med att ta hand om sig själv hamnar liksom långt bak....
 
Naglarna är inte gjorda sen nyår, ansiktsmasken som jag skulle ha gjort för ett par månader sen är ju såklart inte gjord. Färgat håret?? NÄÄÄÄ, ser ut som en golvmopp i huvudet. Så när man inte hinner piffa till håret så har faktiskt torrschampoot blivit min bästa vän. Funkar kanon tills jag har hunnit ikapp lite tid
 
 
 

Kommentera inlägget här :