Hej heja

ons 4 jul
 
Hela Sverige har väl drabbats av fotbollsfeber. Och visst är det väl roligt. Får flashbacks från 1994 som var en galet varm sommar och Sverige tog brons i VM. Nu håller vi tummarna att de vinner nästa match också även om det nog blir väldigt tufft motstånd. 
 
Igår åkte jag, mamma och Joey strandtåget. Det var lite kul att vara turist i sin egen stad. Varberg är väldigt vackert men som varbergsbo så tänker man nog inte alltid på det.
 
På kvällen såg vi på fotbollen och åt kycklingsallad. Sen skulle jag träna men allt sket sig och jag kom inte iväg...
 
Nya tag idag. Trots en helt underbar sommar med helt otroligt fint väder så mår jag inte så bra. Tror att mycket har kommit ifatt mig....vet inte hur jag ska handskas med det. Vill inte vara ledsen hela tiden och absolut inte nu när jag borde vara jätte glad. Det har hänt mycket de sista åren....har haft sjukt mycket kring min dotter (vill ej skriva ut det här) men det är både roliga, tråkiga och väldigt allvarliga saker. Kämpar även med min lille onge som är underbar och alltid glad men väldigt mkt energi...flytt, nytt jobb, morfar dog, jag har vart dålig och tagit mkt prover, problem med nacke/rygg, har fått remiss till sjukgymnastik, hittade en knöl i mitt bröst så det fanns misstanke om tumör (har kollat upp det och et var lugnt) ....stress....tankar....nu när jag är ledig så ramlar allt över mig typ och jag känner mig tom och ledsen. Skulle så gärna bara vilja resa iväg med familjen och bara vara och glömma allt. 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

va mysigt! jag har länge funderat på att åka till gbg o åka paddan vilket jag aldrig gjort för att turista lite :P får väl se om de blir denna sommaren :)
Hoppas du känner dig lite gladare snart, men ibland känns de bara som att allt ramlar över en.. på en o samma gång.. <3 kram

skriven

Kommentera inlägget här :