Happy New Year

Onsdag 2 januari 2019....och som en liten tradition inleder jag även detta år med feber och förkylning. Är ju dumt att bryta en trend

Nyår firades hos Peter och Kajsa, som vanligt grymt god mat och otroligt trevlig kväll. 

Nyårslöfte...även här kör jag en favorit i repris, då jag har misslyckats två år på raken så tänker jag tredje gången gillt..."trumvirvel" Jag ska lära mig att dricka rödvin eller ja vin överhuvudtaget. Susie har gett mig tipset att börja med att blanda det med sprite, så det får provas
Mitt andra nyårslöfte...(om man nu får ha två) är "fake it until you make it" och då tänker jag såhär, varför ta allt så seriöst? Varför krångla till saker? Ta den enklaste vägen!!!!
(null)

(null)

Kommentarer :

#1: malin

sprite i vitt vin ger ju en dagens drink :D de brukar vi aalltid dricka på sommrarna :D

skriven
#2: Fröken M

Drick vin tillsammans med ost, kex och oliver !!
Det är en helt annan grej än att "bara" dricka vin.
Jag lovar :)

Svar: tack för tipset, ska prova det
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :