Feelgood serie

sön 16 sep
 
Sitter och bläddrar på Netflix bland serier...men lyckas inte hitta någon. Vissa serier glömmer man ju aldrig, de sitter kvar. Sådana där serier som man bara måste se ett avsnitt till. Görs det inga sådana serier längre? 
 
Mina favoriter är Gilmore Girls, Sex and the city, Desperate Housewifes, Gossip Girl, Rivrdale, Melrose Place...en sådan typ av serie vill jag se. Det är så skönt att luta sig tillbaka i soffan/sängen och titta på rika bortskämda ungdomar och vuxna som har sina problem, deras kärleksaffärer, följa med dom på shoppingturer, följa md på evnts och fester där det alltid uppstår dramatik...
 
Jobbar ganska mycket nu, pluggar och har familjen och lite träning så då behöver jag en feelgood seire att glutta på ibland så jag kan varva ner, någon som har tips? 

Kommentarer :

#1: malin

har precis samma problem! har sett de du nämnde o ääälskar dem :)
vet ej om dessa finns på netflix, men de är helt klart sevärda de med: pretty little liars, devious maids o heart of dixie var med helt ok.. har du inte sett skam, så se den! :D eller younger på tv4 :)

Svar: Nej, Pretty little liars har jag sett men inte de andra, då ska jag kolla in dom sedan. Tack
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :