Gekås

mån 31 aug

Japp jag har varit på Gekås idag med Ludde och Frida. Det är långt ifrån mitt favvo ställe för jag tycker att man blir lite lurad där och jag hittar nada men det är bra att åka dit när man behöver mycket och då framförallt till barnen. Så nu är man ju några tusen fattigare, nja nästan iaf.

Det var inte mycket folk som tur var. Vi gick där och försökte hitta lite piffiga tunikor och klänningar men kom fram till att det mesta var väldigt tantigt. Tillslut fick vi alla tre tag i lite plagg men efter en runda i provrummen blev det inte mycket kvar. Kläderna är jätte billiga på Gekås men de har väldigt konstiga storlekar.

Men jag hittade riktigt mycket till Alize, danskläder, ridbyxor, jeans, linne och lite annat. Sen blev det ju lite till mig och Billy, underkläder, strumpor, deo, duschcreme m.m.

Men det var skönt när vi var klara och kunde lämna placet.

Idag har verkligen regnet öst ner, men det gör inget för jag har inte mått bra så jag har mest legat i soffan och läst.

Hämtade ut biljetterna till Hardcore Superstar innan, så nu kan man börja ladda.

Blev så jävla arg på en person i morse så fan säger jag bara, vill inte lämna ut några detaljer här för då får jag bara skit för det av trångsynta människor som vägrar öppna ögon och öron och se verkligheten. Visst fine de kan la leva i sin lilla fantasi bubbla och tro att allt är så jävla lyckligt och att livet är en dans på rosor. Skaffa jobb och fixa erat liv så ni slipper leva på andra. Så länge man är frisk och mår bra så kan man faktiskt se verkligheten, jobba och ha ett vanligt vardagsliv som alla andra så slipper sådana här saker att inträffa

Kommentera inlägget här :