Adventstid kom till mitt ensamma hus....

29 nov

Idag är det då 1:a advent. Men det är tomt här hemma när inte min lilla tjej är här. Hoppas att hon kommer hem ganska tidigt så att vi kan ha våran traditionella adventfika. Längtar efter min lilla groda.

idag har det putsats fönster och satt upp stjärnor så nu är här fint.

Igår åkte jag till Virre en sväng. Tack gumman, saknade dig så det var trevligt att träffas en liten stund iaf.

På kvällen var vi hos David och Frida oh käkade. Det var trevligt och gott. några ölare blev det. Wilma hjälpte mig att göra sallad till maten, hon var jätte duktig.

Det har bara gått två dagar men jag saknar Alize så det värker

Jag var lite pyssel sugen i helgen och gjorde om ett spis lock




Tog kort hemma hos David och Frida igår

Kommentarer :

#1: Annika

det blev jättehäftigt du har verkligen kommit i pysseltagen

skriven

Kommentera inlägget här :