"Dränkt" katt i badkar

ons 28 okt

Hände en liten olycka innan. Freja, våran otroligt nyfikna katt som måste vara med oss hela tiden, balanserade på badkarskanten när Alize satt där med ett enormt skumbad. Plask å så simmade katten omkring i badkaret. Inte så trevligt när hon sedan torkade av sin päls på matta och i soffa.

Igår var jag och Alize hemma hos Hanna och fikade, det var jätte kul, satt där till klockan nio på kvällen. Vi hade hur mycket som helst att prata om, vi hade nog kunnat sitta några timmar till så vi får helt enkelt träffas tidigare. Det kändes så skönt för jag kunde verkligen prata med Hanna om allt. Alize och Linus lekte jätte bra, de var lika tramsiga som vanligt. Oliver låg och sov hela kvällen så han märkte aldrig att det var gäster hemma hos honom.

Fick min klänning som jag ska ha till Halloween igår, provade den idag. Att en klänning med storlek small kan vara såååå stor visste jag inte. Den var som ett tält på mig, men den får ju duga. Ska lägga ut kort på den när jag orkar så ni får se hur "piffig" den är.

Pappa passade Alize idag när jag jobbade. Såg på facebook innan att hennes pappa har varit ledig hela dagen, tråkigt att han inte tänkte så långt att hans dotter har höstlov och kanske hade velat vara hos sin pappa men man kan väl inte tänka på allt kanske. Jag ska la inte begära för mycket. Nu ska jag övertala min man att vi ska se en film

Kommentera inlägget här :