Måste varva ner nu

Fre 29 April

Idag är det valborgs mässoafton. Detta firar vi med att vara hemma, så jävla gott. Jag ska försöka varva ner för jag är så stressad så det är helt galet. Blir så trött då.

Va med Ludde i stan på f.m. Sen hämta Alize i skolan, hem åka till stallet. Alize var jätte duktig idag när hon red.

På kvällen blev det grillning, Alize hade valt det för vi har bara grillat när hon har varit hos sin pappa och där grillar dom inte så Alize var sugen på det. Det var jätte gott, fläkfilé och potatisgratäng.

Har en jääättte helg framför mig med massor att göra. Imorgon blir det först majjande ute hos Carro, sen bär det iväg till Skåne och på söndag är det hundutställning.

Det blir säkert kul bara jag kan varva ner och ha kul.

Nu ska jag försöka umgås med min familj som jag tyvärr har låtit mitt dåliga humör gå ut över.

Förlåt familjen.....

Kommentera inlägget här :