En liten Tripp.....

Sön 29 aug

Idag hade jag och mamma en jätte trevlig liten tripp till Ikea. Först tog vi övervåningen med möblerna och vi gick där och fantiserade ihop drömhem. Vi pratade om mycket annat också, jag är så glad att jag har en sådan relation som jag har till min mamma. Jag hade aldrig klarat mig utan henne.

Vi tog en fika innan vi shoppade loss på nedervåningen. Jag köpte inte så mycket men det blev en ny pläd till soffan, en lampa till Alize, lite doftljus, present till Anki och lite annat. Hittade en bokhylla som nog får bli ett framtida inköp till Alize.

Jag hade en jätte trevlig dag med mamma.

Vi hade jätte kul hos Virre och Markus igår också, vi grillade och tjötade skit. Kändes väldigt bra att gå och lägga sig i natt utan att må dåligt och det kändes riktigt bra i morse när alla skrev på facebook hur bakis de var och jag var pigg och mådde bra.

På e.m åkte vi till Anki(svärmor) på kalas. Vi kom ju typ en halvtimma försent p.ga att Alizes pappa hade "missuppfattat" tiden och att han inte kunde köra hem Alize för han hade tydligen inget ärende ut mot vårat håll. Jag blev så trött och ledsen, fick sån panikångest och hjärtklappning att jag trodde att jag skulle klappa ihop. Naturligtvis skriver jag inte ut allt här.

Iaf Alize ville väldigt gärna följa med till Anki för hon vill ju leka med hundarna. Och Anki hade gjort sin supergoda smörgåstårta, den e så jävla god. Det är den enda smörgåstårtan som Alize äter. Ankis moster och hennes man och Ankis kusin var där. Dom är så mysiga, det känns som att vi har typ varit i samma familj alltid

Nu blir det film och en Ben och Jerry, jag tycker att jag förtjänar det efter en rolig men jobbig helg. Det blir så jobbigt med människor som vägrar respektera mig och mitt nya liv...

Förstår inte hur man kan vara otrevlig och kort i ton när en annan person sitter bredvid och trevlig och omtänksam när vi är själva...?????

Kommentarer :

#1: simone

ah vad gott :D

skriven

Kommentera inlägget här :