Täppta gångar

Tis 30 Mars

Med täppta gångar menar jag mina bihålor. Fy fan vad ont de gör. Va på jobbet idag, kämpade mig igenom dagen med ett gäng panodil.

Väl hemma har jag tagit det lugnt. Gjorde tacopaj men kände ingen smak överhuvudtaget. det dunkar hela tiden i hela jävla ansiktet och munnen. hade bihåleinflammation för exakt två år sedan och det känns likadant nu som då. Ringde Neptunus innan men de hade bara tider på kvällen under jouröppet, jag känner inte för att betala 300 spänn så jag väntar tills imorgon och tar ett vanligt besök. Har jag stått ut såhär länge så är inte en dag till någon fara.

Får försöka få en tid tidigt imorgon så att jag kan åka till jobbet sen.

Nu har jag och Alize haft mysstund. Alize har käkat lite macka och oboy. Billy är hos Lasse och kollar hockeyn. Nu har jag fått lagt alize så då väntar min kväll med "tjej" serierna

Kommentera inlägget här :