Fullspeckad helg som vanligt

Sön 30 Maj

Dagens kommentar: Jag och Alize sitter i bilen, när Peps Persson spelar på stereon. Alize- Mamma, pratar han det språket på riktigt?
Jag: Vad? Han är från Skåne
Alize: Ja det var det jag menade, pratar han skånespråket på riktigt?


Igår åkte jag och Alize till stan och köpte färdigt kläder till skolavslutningen. Det är inte lätt att shoppa med en bestämd dam. - Mamma jag är ingen blomm tjej, jag är en döskalle tjej. Så nu tycker Alize att hon ska ha, svarta tajts med nitar, svart tyllkjol och svart tröja med döskalle på sig i kyrkan. Tror inte att det är så populärt...

Sen blev det att slappa här i solen hemma, så gött. På kvällen grillade vi med David, Frida och Wilma. Vi åt så mycket gott.

Sen blev jag tatuerad. Gjorde några av stjärnorna helt svarta och påbörjade en bakgrund. Det blev väldigt sent och jag tycker ju att det gör fruktansvärt ont att tatuera mig så tyvärr klarade jag inte mer en att påbörja bakgrunden. "Only for the Weak" tyckte david och jag höll med. Jag tycker det är så jobbigt att bli tatuerad, det gör ju så jävla ont, speciellt vid revbenen på sidan och när det började gå in mot magen, fy fan


Idag åkte jag, Virre och Alize till Göteborg för att bli fotade på Modellab. sanna skulle också varit med men hon var sjuk tyvärr.

Det var kul att bli make:ad och fotade men jag hade aldrig velat vara modell, tvärtom, jag hade velat fota

Svindyra var korten så nu har jag nästan ångest över hur dyrt det blev, ska lägga upp ett av korten här


Mor och dotter


Tänker väldigt mycket på en vän. Är så orolig för dig. Vill inte att du ska må såhär dåligt pågrund av en enda människa. Jag vet hur det är, jag har mått likadant pågrund av andra människor. Jag har haft samma problem som du har idag och har väl tyvärr fortfarande ibland. Låt inte denna människa trycka ner dig. Du har dina vänner runt dig, love you

Kommentarer :

#1: Annika

Vilket fint kort, måste se dom andra sen.

skriven
#2: Anna

Tack=)

Alize tyckte att det var jätte kul

skriven
#3: Hanna

Så fina ni e!

skriven
#4: Susie

Åhh vad superfina ni är =) jag vill oxå se alla =)

skriven

Kommentera inlägget här :