Hemma igen

sön 27 nov

Jag försökte blogga i helgen från Billys iPhone men det gick inte så bra.

Har haft en helt underbar helg. Trodde ju att jag skulle åka iväg med Billtys jobb och jag var ju arg och sur över detta. När vi kom till stationen i fredags morse, jag var lite små sur för att jag inte fick tagit med mig datorn. när vi kommer in sitter Sanna och Mattias där...jag- Vad gör ni här?

Dom bara tittade på mig och Sanna reste sig upp och kramade mig, jag som är ganska blåst frågade igen. Sanna- Förstår du inte det?

Det visade ju sig att vi inte alls skulle åka med Billys jobb. Detta var en födelsedags present till mig, vi fyra skulle åka till Malmö en weekend. Ha ha ha ha, snacka om att jag har blivit lurad och det roliga är att alla har vetat utom jag och här har jag gått och beklagat mig att jag inte ville resa med Billys jobb.

Har haft helt underbart kul med underbara vänner. På fredagen strosade vi runt i malmö och shoppade, festade. Blev bjuden på mat på en mysig restaurang på kvällen utav sanna och Mattias. På lördagen tog vi en tripp till Köpenhamn där det var snö kaos. det gjorde inget alls, blev shopping och en del jäger. Shit va kul det var.

Trots väldigt mycket tågkrängel idag har den här helgen varit underbar. Tack så hemskt mkt för att vi har haft så kul och tack alla som har hållt tyst om detta, jag blev grymt lurad och överraskad

Kommentarer :

#1: Anonym

sv: hah va gulligt! :D

skriven
#2: Anonym

Vilken överaskning. =)

skriven
#3: Daniel

ååh lät ju heeeelt underbart!!!!

skriven
#4: Cissi

Nu är vinnaren av gårdagens blogg utsedd! :) In och kika om det blev du! :)

skriven
#5: liindblaads

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

skriven
#6: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Allt är bra här :) Hur är det själv?

skriven
#7: Jennifer [fotoblogg]

sv; tack så mkt :) Oh, tack för tipset, ska spana in det nästa gång jag åker dit :D

skriven

Kommentera inlägget här :