Shit vad trött...

ons 31 aug

Det var jätte kul att jobba igår, härligt att känna glädje på jobbet. Jag är så glad nu när jag jobbar heltid, känns så bra på nåt sätt. Hoppas bara att det stanna där så att jag inte blir trött på det.

Det tråkiga blev väl sen senare på kvällen, blev en hel del problem på natten vilket gjorde att jag fick jobba över så det blev väldigt sent. Kände mig totalt död i morse när jag skulle upp till mitt andra jobb men det gick bra. Har ganska nyligen kommit hem från jobbet nu, känner att det nog blir sängen tidigt ikväll.

Jag har det för jävla bra. När jag kom hem var Alize på toppen humör. Billy hade städat så det var jätte fint hemma, han hade även handlat så nu står han ute på altanen och grillar hamburgare.

Det är lyx på hög nivå:)

Fick reda på en fruktansvärt tråkig sak idag som rör en av mina närmaste. Tänker så på dig vännen och du vet var jag finns....

Kommentarer :

#1: Linda

sv: Tack:D Vad göru*?:)

skriven
#2: Maria - med bebis i magen ☆

så härligt när man har det bra på jobbet! jag var lite trött innan semestern men nu känns det kul att jobba igen :) tills kroppen säger ifrån :p



jobbigt med så sena pass bara!

skriven
#3: Anonym

SV: Hur sjutton har jag missat det? :O :O :O Jag som tyckte jag följt din blogg rätt bra. Nääee, nu känner jag mig dum. :(

skriven
#4: Anonym

SV: Grattis föresten! :D

skriven
#5: Anonym

SV: Ja, usch jag förstår det. :( Men så roligt att det äntligen blir av nu då. :) Hoppas allt kommer gå bra. :)

skriven
#6: beccis

ska du hitta på något kul i helgen?

skriven

Kommentera inlägget här :