30 december. en helt vanlig fredag

Vi gick en lång promenad på dan, jag, Billy, Joey och Agne. Alize ville hellre vara hemma eller rättare sagt hon vaknade bara en stund innan vi skulle gå.

I morse tittade vi färdigt på sista säsongen av Sons of Anarchy. Den fjärde säsongen var bra, lite råare dock än dom andra. Ska inte avslöja nåt men med det slutet så måste det ju komma en femte säsong. Å jag längtar





Billy åkte till garaget en sväng idag. Jag och Alize plockade fram lite fika så la vi oss i soffan och tittade på Lejonkungen. Hade Joey sovandes på min mage och Alize låg lutad mot min axel, var så mysigt. Men jävlar vad jag lipade, lipade ju i hela filmen. Alize tyckte att jag var lite töntig. Men den är sorglig.

Nu är det fotboll på tv så jag och Alize ska nog spela nintendo tror jag

Kommentarer :

#1: Amandah

Hej. Nu startar Jag ytterligare en Utlottning! Denna gången är det ett Hemligt paket. Värdet på det i paketet är högst 1.000 kr.



Välkommen att delta. :)

/ Amandah Thuberg

skriven
#2: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Bara Elias och moderkakan var 5kg. Men jag tror faktiskt att mycket var vätska för nu efteråt har jag hälften så smala fotleder, mindre fötter har även smalare armar och fingrar. Men jag hoppas att jag får behålla några kilon, har alltid varit underviktig så det kunde vara bra om jag kan hålla mig normal viktig.

skriven
#3: martina

Gott nytt år! :)

skriven

Kommentera inlägget här :