31 december- året som gick

Tänkte gå igenom lite året som gick...det e alltid lika kul att blicka tillbaka...

Hmmm, januari då...jag var lite små depp i januari, tyckte att allt var tråkigt och hade inte lust med något alls. Jobbade och det ville jag inte för jag var så trött på allt så tom jobbet var riktigt tråkigt. Men det var mkt snö och det var ju mysigt






Februari...Billy fyllde 30 år så vi hade fest här hemma



Jag gjorde en fortsättning på en av mina tatueringar




Mars månad...vi fick hem våran hundvalp Agne



Min lillebror fyllde 25 år

Vi var och tittade på Manowar, vilket blev en besvikelse. Sen blev jag ju även gravid i denna månaden


April...var vi och hälsade på mitt lilla kusinbarn som föddes i februari.

Jag och Billy var på Hardcore superstar och bodde på hotell.

Sen hände det som inte får hända, en vän till familjen omkom i en brand i Paris

http://varbergsposten.flashpublisher.se/flashpublisher/magazine/77/page/4

Vi firade ändå påsk och Alize var med i påskhoppning



Maj...hände inte så mkt. Vi åkte på den årliga Bakken resan, jag låtsades bli full, ville inte berätta att jag var gravid så jag blandade grogg på vatten och läsk

(gammal bild)

Juni

Sommarmånad, midsommar och sweden rock



Juli...var vi på Metallica. Gjorde ultraljud. Det var en del feter bla Wheels and wings




Augusti...åkte jag mamma och Alize till Turkiet



September...var en jobbig månad då Alize var jätte sjuk. Mycket flängande till sjukhus, akuten, vårdcentraler, olika läkare...hon var jätte sjuk min lilla tös. Till slut hamnade vi på barnmottagningen och efter två månader kom dom fram till att hon hade en parasit i magen som gjorde henne så sjuk

Oktober hände det inte så mkt, vet inte alls vad jag ska skriva om den månaden

November...inte mkt där heller. Var rätt dålig ett tag i graviditeten.

December...där vi är nu. Vi fick en son, Joey




Ja det var året väldigt snabbt dock. Nu ska jag vila en liten liten stund innan vi ska åka till Martin och Lisa och fira in det nya året


GOTT NYTT ÅR

Kommentarer :

#1: Anonym

Gott Nytt År! :)



Hoppas du får en grym kväll! :)

skriven
#2: Nina

Oj, det hände ändå rätt mycket under ditt år!

Blanda grogg på vatten och läsk?! Det kan inte vart så jättegott eller? Trodde folk att du va full då? :)

Superfin tatuering, hoppas den inte blev förstörd under graviditeten? Eller du kanske klarade dig undan bristningar?

Ops, blir visst 100 frågor. haha!

Tänkte oxå skrivit en sånhär sammanfattning men när jag börja tänka igenom året så kom jag bara på att vi vart i turkiet och att nicole fyllt två. ;D

Hoppas du har en bra kväll och att du får ett bra 2012! Kramar

skriven
#3: Emily

Vilken fin schäfer du har!!!

skriven
#4: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

skriven
#5: Anonym

Rätt mycket ändå som har hänt dig det här året. Kommer man ihåg grejer också för sånt du tagit upp i bloggen.

skriven

Kommentera inlägget här :