TLLLÖÖÖÖÖÖÖT

sön 27 feb

E väl inte direkt superpigg idag. Men oj vad vi hade roligt igår. Vilka otroliga vänner vi har, helt underbara. Man blir varm i hela kroppen när man tänker på det.

Billy fick en hel del fint igår. Han fick biobiljetter, choklad, Motörhead vin, Sweden rock biljett, en ful blomma......ja just det han fick en bok om bokhyllan Billy oxå.

Vet inte vad jag ska skriva mer om kvällen än att vi hade svinkul. Jag gick och la mig när jag inte orkade hålla upp ögonen längre men ett litet gäng hade hållt i gång här till halv fem i morse.


Jag fick nästan en dans med Billy


kanske inte så bra kort för att visa vad jag hade för out fit igår men detta hade jag alltså på mig, leggings, kjol och en Hardcore Superstar top

Kommentarer :

#1: johanna

tack så mycket :D

skriven
#2: melinda

sv: ja jag tyckte den såg väldigt rolig ut :D

skriven

Kommentera inlägget här :