data djävul

Sorry att jag inte har bloggat på evigheter eller kunnat läsa era bloggar. jag gör ett tappert försök här till att få in ett inlägg.

Våran data kommer att krascha när som, internet funkar inte men det beror på datan. ska köpa hd imorgon och lägga över all info så att vi kan rensa hela datan. har ju X-antal tusen foton m.m

När det gäller tragedin i Norge vet jag inte vad jag ska skriva, det är så brutalt omänskligt. jag orkar knappt tänka på det, gråter när man ser det på tv.

tycker inte att 30 års fängelse är tillräckligt, skicka ut honom på torget i Oslo och låt folket få "ta hand om honom" eller placera han på ett RIKTIGT fängelse och släng ut han på rastgården bland dom andra fångarna så kan dom få slita han i stycken

Kommentarer :

#1: Linda

Hejsan , vill du vara med & tävla i min tävling om en cykel:D? direkt länk till tävlingen: http://www.nattstad.se/LindaLinnros?id=1765019

skriven
#2: Maria - med bebis i magen ☆

åh vad jobbigt med datorstrul!

skriven
#3: S A R A K L I N T B E R G

Sv; Ah ska göra det nu när jag hittat ett perfekt ställe haha :D

skriven
#4: Nina

Hur går det med dig och din lilla kula? Är det lika spännande med bebis nu som med Alize eller känns det skönt att veta att du gått igenom det innan? Vore kul att läsa om dina tankar om att bli tvåbarnsmor med sån ålderskillnad mellan dem. :)



Trist med datorn! Alltid störigt när man måste lägga bort allt på en annan hårddisk o rädda det som räddas kan. :/



Jävla stolpskott i Norge. Jag väljer att inte yttra mig om han i min blogg för den uppmärksamheten är han inte värd. Blir oxå väldigt ledsen när jag ser eller hör nyheterna och håller med dig till fullo. Ett riktigt fängelse eller torget är nog det riktiga straffet! Det vore något bra om alla medier slutar följa upp han vid häktesförhandlingar o rättegång så han inte alls får den uppmärksamhet som han vill åt... :@

skriven
#5: iingetnaamn

jag behöver filmtips, har du något förslag ? (:

skriven
#6: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. ja dom e grymma ;)

ååh segt men sen får du köpa massa nya snygga kläder, plus bebiskläder också :D

skriven
#7: Molly Bergström, UPPSALA

Ja verkligen! :) allt bra?

skriven
#8: beccis

gillar du minigolf? :)

skriven
#9: Karo

Var gärna med i min fototävling! Tema är sommar. :)

http://karoslife.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html

skriven
#10: beccis

har du någon bra idé på vad man kan göra ikväll? kommer verkligen inte på något och att bara sitta och glo känns inte så lockande ;)

skriven
#11: Lilitha

Ville bara önska dig en underbar lördag med mycke mys å kärlek, trots allt elände i världen. Kraaaam Lilitha

skriven
#12: Zami

sv: Aah jag är rätt intresserad av bilar, jag kan inte speciellt mycket om dom men jag ska börja fordon nu efter sommaren så :D Ja det är kul att åka med i såna bilar :D

Tack så mycket, har gjort den själv :D

skriven
#13: Sara - Ensamstående mamma

Datorstrul är ju bland det mest frustrerande som finns :S Huvva!

skriven
#14: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. haha ja det är så lätt hänt :P

skriven
#15: Sannalitens.se

Svar: Haha okej :) På tal om något helt annat, hehe :) Hur länge tror du att du kommer blogga? Alltså... Typ i livet liksom :) Kramar!

skriven
#16: Zami

sv: Hehe ja kanske de! :)

skriven

Kommentera inlägget här :