Regnignt

sön 24 juli

fan vad mitt internet segar, har gjort alla möjliga uppdateringar å skit men inget verkar hjälpa. Det e så tråkigt när man ska göra nåt på datorn å det tar sådär 700 år...

Igår kväll var vi hos Virre och Markus och grillade. det var jätte mysigt, var ett härligt gäng där. Sanna, Mattias, Lisa, Martin, Liv och Alize var med oxå. Markus och Virre var barnlediga.

Tjejerna hade jätte kul tillsammans gick ut med hundarna och så. Har planterat lite blommor idag och röjt ut min garderob så nu är alla snyga kläder borta och alla kläder som jag inte kommer i längre borta. Nu finns det typ bara såna där tråkiga baskläder kvar....

Nu ska jag väcka min sambo och se om han har lust att följa med mig på en långpromenix

Kommentarer :

#1: Kim

Använder du internet explorer? Mitt internet har segat otroligt i flera veckor, jag bytte till "google chrome" nu och allt, precis allt fungerar helt perfekt nu :)

skriven

Kommentera inlägget här :