29 november totalt hopplöst

tisdag

Började morgonen med att åka ut till Virre med Sanna och Eddie. Blev en mysig kaffe stund. Det var nog inte våran dag idag å inte Eddies heller. Te spilldes ut och eddie var trött och arg. Kräktes ner det mesta....en gnällig hund hade vi oxå. men vi hade trevligt ändå.

Efter det åkte jag hem och hämtade Agne. Åkte hem till mina föräldrar där vi gjorde julkorv och drack glögg.

Kom hem och sov någon timma. Känner mig så hopplös. Hade tänkt greja hemma och fixa lite, handla och greja, baka något att bjuda på jobbet imorgon men jag har så sjukt galet ont så jag orkar ingentin. Blir så trött på mig själv när jag bara går här å lipar.....kanske borde ringa

Kommentarer :

#1: Helena

haha ja vi hade väldigt roligt när vi tog bilderna.



Jag tycker du ska strunta i alla de sysslorna o lägga dig o vila istället. kramar

skriven
#2: Helena

glömde svara på din fråga ju. Det var egentligen inget slut utan liahof. Är väl mer en herrgård men vi tyckte det såg ut som ett slott inuti :)

skriven
#3: SILLEN

Så fin blogg

skriven
#4: Anonym

Såå himla mysigt att göra julgrejer. Älskar julen. <3

skriven
#5: Frida-bebis på jäsning ♥

Baka lite saffrans muffins!

Jätte smidigt och gott! ;)



Hoppas du är pigg annars



kram kram

skriven
#6: Ida!!

Hejsan vilken fin blogg du har! :)

skriven
#7: beccis

hoppas veckan har börjat bra och att du haft en bra dag :) godnatt ♥

skriven
#8: hanna ♡

tack, desamma! :D

skriven

Kommentera inlägget här :