30 oktober

Var en tråkig förmiddag, tråkigt väder och jag orkade som vanligt inte göra så mycket som jag vill och behöver. Låg helt utslagen i soffan fram tills vi skulle på hundträning.

Mamma och Alize följde med, mamma fick hålla Agne för jag fixar inte det nu. Anette var snäll och tränade ringträning och uppställning med Agne. Är bra för han att bli tillsagd av någon annan. Vi var några mattar och hundar. Kul att se att det inte bara är min hund som piper, skäller och springer runt som ett litet pucko.

Har inte gjort så mycket mer idag. Fixade lite mat när vi kom hem. Sen fick jag såna djävulusiska förvärkar så jag tänkte att shit vad händer. spelade lite tv-spel med Alize för att tänka på något annat, hjälpte icke kan jag säga. Alize var så söt, strök mig på ryggen och sa att - mamma jag kan ringa sjukhuset om du har för ont.

Blev ett varmt bad tillslut. Men nu har jag kämpat med dessa förvärkar i typ 2 timmar, hoppas att det släpper snart.

Imorgon börjar höstlovet. jag frågade Alize om hon ville vara hemma och slappa. Näpp ville hon inte, hon ska vara hos sin "bästis", morfar. Pappa ringde henne och frågade om hon skulle komma och vad hon ville ha till middag då. När Alize pratade med morfar så lös det i ögonen på henne, det är verkligen morfars tös. Hon får tydligen fiskpinnar och potatismos imorgon. man kanske skulle ta sig dit på lunchen:)

Kommentarer :

#1: Sara - Ensamstående mamma

Du har inte så länge kvar i graviditeten va? När är du beräknad? :)

skriven
#2: beccis

vad tycker du om min outfit/look från i fredags? körde på rött läppstift för första gången, kolla gärna in och skriv vad du tycker :)

skriven
#3: Anonym

Haha, vad gulligt. ;) Nu blev jag hungrig bara för det. :P

skriven
#4: Nina

Mysigt att hon har en sån bra relation med morfar! Hoppas att Nicole får en lika bra med någon av våra föräldrar.. :) Kan man inte få se en magbild innan du kläcker? ;) Kram

skriven
#5: beccis

vad tycker du om mina nya earcuffs? :)

skriven
#6: Jessica - En flicka som är stark

jag tycker det är bra att du tar det lugnt! Man ska lyssna på kroppen, speciellt om man är gravid. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :