fredagsmys

Blev en mysig fika date hos Hanna efter jobbet. Som vanligt hade vi massa skit att prata om. Så skönt att bara sitta å prata å känna att jag inte behöver hålla inne på nåt.

När jag kom hem dammsög jag nedervåningen, får bli där uppe imorgon, orkar inte nu. Min gulliga sambo kom hem med mat. Kyckling och potatisgratäng, gott bröd och ost. Han hade även hyrt tre filmer, så vi ska se den senaste Pirates filmen med Alize nu. Sen hade han även köpt ostbågar till Alize så nu är hon helnöjd. Så nu blir det fredags mys i familjen Andersson/Börjesson/Paulsson

Kommentarer :

#1: DONKEN- Vince & Doas Morsa

oj tre namn!

är det nån av er som har dubbelnamn med då? :)

ostbågar går fan alltid hem alltså... :P

men man blir flottig om fingrarna. hehe... jag gjorde egen dipp igår, med fet naturell yoggi, o paprika pulver, och lökpulver. hehe... tog nog för lite krydda för det smakade knappt nåt, men men. det funkade iaf.



pöss!

skriven
#2: Anonym

Själv säger jag ostkrokar ;) Men jag kommer ju också från den delen ut av Sverige.

skriven
#3: emma

Allt bra idag? kramis

skriven
#4: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mysigt med fika!

skriven

Kommentera inlägget här :