Nu går det undan...

....dagarna alltså. Tycker att dom går väldigt fort. Hinner inte med något. Idag var det jobb mellan kl 8-17. Försov mig 45 min i morse så det blev stressigt till jobbet.

Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar och toppade håret på mamma. Sen bar det av hemåt, är impad att jag fortfarande är vaken, lyckades städa toaletter och torka av alla ytor här hemma medans maten fixade sig själv i ugnen. Först hade jag inte tänkt laga mat men har inte hunnit äta idag så jag var rätt hungrig.

Nu ska jag försöka hinna läsa lite bloggar innan Robinson

Kommentarer :

#1: iiiden med 3 i

sv: varsegod!:D

skriven
#2: Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

Har 2 nya tävlingar på bloggen, hoppas du vill vara med :D

Här är alla tävlingar: http://smnmode.blogg.se/category/tavlingar.html

Kram!

skriven
#3: NikePike

http://nikeonabike.blogg.se/

skriven
#4: beccis

hur har din dag varit? :)

skriven
#5: Anonym

Du har minsan varit flitig du och till pris till det så var ju Robinson inställt igår. ;)

skriven
#6: Mamma till William och prinsessan i magen

Grattis till bebisen i magen..jag kan lova dig att veckorna kommer gå snabbt för dig med.Ha en fin fredag.kram

skriven

Kommentera inlägget här :