tandutdragning

Idag blev Alize en erfarenhet rikare, hon har dragit ut sin första tand. Det gick jätte bra och hon var väldigt nöjd när den var ute och hon upptäckte att det inte gjorde så ont som hon trodde.

Blev en kaffe med Veronika idag, var länge sen då hon har det riktigt tufft nu. Finns ju inget jag kan hjälpa till med heller. Men hon är en riktigt stark tjej så hon fixar detta galant.

Medans Alize var på kalas hos sin bror som fyllde 1 år så gick jag och mamma en långpromenad med Joey och hundarna, blev en promenad på cirka 5km. Agne fick springa på stranden, han jagade måsar och sprang i havet. Han är jätte trött nu.

Vet inte vart resten av kvällen tog vägen den bara försvann här. Ska se om min dotter vill se på film med mig. Vi har chips, chokladpudding och marabou/polka

Kommentarer :

#1: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Men så gott med chokladpudding! :)

skriven
#2: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Haha, ja jag klarade av att åka den slingriga vägen utan att spy, thank god! Jag blir så otroligt lätt åksjuk. ^^



Stor kram!

skriven
#3: S O F I A

Jättefina bilder i headern! :)

skriven
#4: Birgitta, mamma till Denise, mormor till Kevin

Hej tjejen, har själv fått barn när jag var 15 år och har 22 år mellan 1:a och andra barnet. Men livet går vidare, bara kämpa på... Snart är jag pensionär!!!!

skriven
#5: Anonym

Det lät ju inte helt fel att se på film om man fick äta sånt. ;)

skriven

Kommentera inlägget här :