Minnes stund

En del kanske tycker att vi är löjliga men efter jobbet idag åkte jag hem till mina föräldrar där vi hade minnes stund för våran hund Gordon. Mamma fick hem askan idag så vi var där och pappa grävde ner askan och Alize la dit en sten
 
Sen blev det kaffe och ballerina kex
 
 
Försöker få Joey att sova nu. En till bula har ungen lyckats få, vad ska det bli av detta barn. I natt skrek han typ hela natten, jag höll på att bli tokig. Kan ju säga att det har vart ett tröttsamt arbetspass idag

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja visst va de :) älskar dallas

skriven
#2: britta bloggar

äsch, det är väl inte löjligt om ni känner att ni vill det?

skriven
#3: yasmine modell mamma och fru

tack
jag minns inte vad internet sidan hete men jag har bloggat om den och om glasen så det står nånstans.
nu ska jag ta och sova.
man kommer alltid i säng för sent, kraaam

skriven
#4: Maria - mamma till Liam ☆

jag tycker inte att det är löjligt! ens djur betyder mycket för än :)

skriven
#5: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Det är väl inget löjligt alls med det. En hund är också en familjemedlem som står familjen nära <3 :)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :