2012- ANNAS ÅRS KRÖNIKA JAN-MARS

Tänkte göra en liten sammanfattning över vad som hände detta året 2012, får bli kort på varje månad annars ger ni nog upp läsandet efter typ februari:P
 
Då ska vi se.....
 
JANUARI 2012: Började januari månad med att plocka ner alla mina kläder från vinden då jag hade gått ner mina grav kilon plus lite till. En bild på våra fina barn på nyårs afton 2011
 
 
Den 8 januari fyllde våran hund Agne ett år även min vän Sanna fyller år denna dagen.
 
Under januari månad började Joeys kolik bli riktigt jobbig, han kunde inte bajsa och skrek typ alltid. Jag hade ingen matlust överhuvudtaget och gick ner ganska mycket i vikt
 
Var på konsert, Hardcore Superstar där jag fick fota hela konserten och träffa bandet efteråt.
 
Annars bestod Januari av kolik, bajs och skrik
 
FEBRUARI: Jag fick inte äta något med mjölk i så skulle vi se om Joeys mage blev bättre, det blev den ju dock inte men men...jag körde på denna diet iaf. För diet vart det verkligen, jisses vad jag gick ner i vikt
 
Mitt lilla kusinbarn Sally fyllde 1 år
 
Även denna månaden bestod av en kolik bäbis som skrek konstant. Den 8 feb fick vi åka till barnakuten i Halmstad med Joey då hans mage inte fungerade. Han hade inte bajsat på typ 2 veckor. Han skrek hela tiden och dom fick göra en del smärtsamma grejer på honom för att få honom bra. Jag mådde så dåligt så jag klarade inte av att stå vid hans sida, detta är tyvärr en bild som har etsat sig fast på min hornhinna och nu i efterhand undrar jag om det är därför som han fortfarande på nätterna vaknar i panik.
 
 
Februari fortsatte med ett kolik barn och ett trots barn som vart väldigt trotsigt då det tyvärr inte lades lika mycket tid och energi på henne som på Joey. Billy fyllde ju år också och det firade vi med ett litet enkelt kalas för familjen
 
MARS 2012:
I början av Mars hade vi barndop för Joey.
 
Vi firade även en kompis, Daniel som fyllde 35 år. Var på kalas hos min pappa och bror som bägge fyller år i Mars.
Jag började jobba lite extra och då var Billy hemma pappa. Joeys mage fortsatte krångla och han var väldigt skrikig.
Alize ramlade av hästen vilket resulterade i gipsad arm
 
 
Så då fick ni mina tre första månader på 2012, ska fortsätta med de resterande nio när jag har tid
 
 
GOTT NYTT ÅR
 
 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

tack desamma :)

skriven

Kommentera inlägget här :