flumm präst

Vill tacka för alla krya på dig hälsningar. Febern är borta nu, har lite ont i brösten men det ska la gå över det också.

Vi var på dopsamtal innan, vilken flummig präst vi fick träffa. Jag är inte kyrklig, inte konfimerad och tror inte på gud men jag tycker det är fint med dop. Prästen tyckte att jag kunde komma dit på öppen förskola och han frågade väldigt mycket om våra familjer. Vilka psalmer vi vill sjunga m.m. Så det lutar åt att jag ska stå där i kyrkan och läsa en jäkla psalm eller bön eller vad det nu är....ja ja jag får väl göra det.

Från det ena till det andra...när det gäller Big Brother...vem fan springer omkring i string och stay ups när man är på fest. Brukar ni göra så. Jag vill ju klä upp mig och vara fin när jag går ut men i huset verkar det ju som att festklädsel är typ underkläder eller naket. Tyckte det var riktigt äckligt när hon den där blonda gick omkring i string och stod och diskade i string....allvarligt

Kommentarer :

#1: Sara - Ensamstående mamma

Haha ja, jag säger detsamma.. Nästan alla tjejer går ju omkring i typ underkläder, som om det vore en populäritetstävling om vem som kan få mest uppmärksamhet från killarna därinne. Sinnessjukt haha..



Sv: Tack så mycket vännen :)

skriven
#2: TECKNING & FOTO - N.H

sv: Åh tack vad du är snäll! :) Kram



Just nu i min blogg:

-Vinn valfri halsring

-Vinn enkel design, utformad efter dig (för blogg.se)

-Bloppis

skriven
#3: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Tänk vad olika det kan vara fast det skiljer så lite mellan dom. :) Hoppas han slipper biverkningar! :)

skriven
#4: Anonym

Kul med en liten flummig präst så det inte blev nån såndär tråkig, hahaha. :D

Oj! Har du haft feber...det hade jag missat. :( Tur att det är bättre nu. :)

skriven

Kommentera inlägget här :