hahahaha

Hahaha, läste om Viktoria och daniel och deras första promenad med barnvagn. Deras kläder beskrivs i detalj i GT...jag kunde inte låta bli att skratta när det står att " Viktoria satsar på en varm jacka men ändå figursydd och inte bylsig". Hahahaha, vem fan satsar inte på en varm jacka, det är ju liksom februari månad och hur varmt är det ute då egentligen. Jag har oxå varm jacka på mig men inte skriver media något om det:P

Tycker att det var lite att dumförklara henne. Självklart tar hon väl på sig en varm jacka, hon vill väl inte frysa.

http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-estelle-pa-sin-forsta-promenad/

Förstår inte varför det ska bli så hysteriskt. Tycker synd om dom. Om dom nu vill gå en promenad så behöver ju faktiskt inte tidningen skriva om det. Låt dom vara ifred lite


Även jag har varit ute på en lååååååååång promenad idag. Jag och Sanna var ute och gick med vagnarna i typ 2½- 3 timmar. Riktigt skönt. Nu känns det verkligen i kroppen. Jag är nog lite klen för det känns i både knän och rygg.

Nu håller jag på att laga mat. Det blir grillad(i ugn)fläskytterfilé och potatis, gör nog bea sås till det

Kommentarer :

#1: Jonnie

haha ja de e inte klokt

skriven
#2: Jonnie

ja han e en riktig pudding :)

skriven
#3: Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

Visst är det kul att sverige fått en liten prinsessa, men jag tycker gott att de kunde få lite tid ifred...

Stackars människor som inte kan gå utanför dörren utan att bli granskade och "betygsatta" från topp till tå

skriven
#4: Sanna

Ja, det är synd om dem. Vad hemskt att inte få vara ifred precis när man har fått barn! Tack för promenaden, sög verkligen musten ur mig. Var dödstrött när jag kom hem. Puss

skriven
#5: Frida

Visst är det härligt med långpromenad ;)

Jag var jätte varm när jag kom hem idag:)

Min hund drar nåt grymt med men jag försöker få bukt på honom.



Skönt att du är piggare idag i alla fall.

Kraam

skriven
#6: Anonym

Jag veeeet. Jag slår vad om att de har stått i buskarna 24-7 för att få vara först med att ta bilderna på första promenaden. Suck..

skriven

Kommentera inlägget här :