30 Juli- sista måndagen för denna gången

Kändes helt okej när jag gick iväg i morse. Detta är min sista vecka på jobbet för denna gången. Sen ska jag vara mammaledig lite, kanske hoppa in lite extra då och då men inte på schema. Dom söker folk på vårat jobb nu, två tjänster. Jag borde väl kanske söka, skönt med en fast tjänst samtidigt som det är gott att kunna vara lite flexibel.
 
Just nu bakar jag kladdkakemuffins, ska ju hålla på och trycka i mig sånt men är inne i en sån period. Och det blir säkert bara en ikväll till Wallander. Hahaha Wallander har verkligen sabbat min självdisciplin, måste ju ha kaffe och nåt gott till Wallander.
 
Hade hoppats att jag kunde vilat en stund idag efter jobbet men det blev icke så....
 
Nu blir det strax en promenad med Agne
 
Å förresten, vi har beställt biljetter till Rob Zombie och Marilyn Manson i Stockholm....så coolt. Kommer bli superkul

Kommentarer :

#1: Anonym

Åh vilken Wallander är det? Med Krister Henriksson och Johanna Sällström eller?
Jag är tillbaka nu! ;)

Svar: Japp det är dom gamla:) Vad heter den...blodsbröder? Blodsband..?
Anna

skriven
#2: Jonnié Jonsson

Ja men den va lite kul :) fast ja trodde den skulle va bättre

skriven
#3: Maria - mamma till Liam ☆

vad härligt att få lite ledighet från jobbet :)

sv; ja hon var riktigt otrevlig redan när jag köpte primern. var nästan så att jag ville ringa och klaga till deras chef. men eftersom jag inte visste vad hon hette kunde jag inte vara säker att de förstod vem kritiken angick.

skriven
#4: Petra

Fin blogg, gott med kladdkakemuffins! :)

Svar: Tack så mycket:)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :