29 juni- Sola försvann fort

Idag har det typ regnat hela dagen. Fick städat lite här hemma, kikat på vinden och hittade Alize gamla lego dom där mega blocks:en så det har Joey lekt med idag.
 
Fick ringt och skällt på Telia igen. Konstigt alla som arbetar på den där kundtjänsten säger hela tiden..." Det är inte mitt ansvar, jag kan ju inte tala för mina kollegor som du pratat med tidigare".  Suck...måste vara skönt att jobba där, aldrig behöva ta ansvar för något.
 
Blev en promenad med mamma innan, långt gick vi. Har tryckt i mig en räksallad nu, hoppade över dressingen å ändå är jag proppmätt.
 
Nu har jag fått tummen ur och skaffat Instagram, ozzygrodan heter jag där om nån vill kolla....
 
Har ni instagram och isf vad heter ni?
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

haha ja man måste ju få skylla på nån :)

skriven
#2: Maria - mamma till Liam ☆

vi hade fint igår, som du såg på bilderna. men idag regnar det. så tråkigt! hade ju velat dra till stranden med hela familjen.

sv; tack för dina snälla ord! jag fotograferar alla bilder i skuggan bredvid solen (om det inte handlar om motljusbilder). då får de ändå bra ljus men solens strålar bleker inte färgerna.

Svar: okej:) då ska jag försöka mig på det. har tappat bort "solskyddet"(vet ej vad det heter) till mitt objektiv så ljuset kommer ju in från alla håll
Anna

skriven
#3: ☆ m a l i n .

Oj de borde skickas på en kurs i god service... för det är ju klart att det är deras ansvar, annars skulle det vara ditt och det är det ju verkligen inte haha! Knäppgökar,,

skriven
#4: Lisa Arvidsson

Hej!

Och nja, jag tänker inte ta ansvar för vad mina kollegor har gjort ; ) Men jag kan försöka ta ansvar för att det blir ordning på vad det nu är som krånglar för dig i alla fall! : ) Hör gärna av dig om du vill göra ett försök, här: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

//Lisa Arvidsson
Telia kundservice

Svar: Tack:)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :