30 maj- BVC och Tattoo

Idag blev det ett besök på BVC, det var 6 månaders kontrollen. Vart lite besviken när vi inte fick ha våran underbara sköterska Gun utan fick ha en som vi inte tycker om. Hon ställde fel diagnos på Alize då när hon hade en parasit i magen och Alize var dålig längre pga det så henne tycker vi inte om.

Joey tyckte inte om henne heller. han log och skrattade åt alla men när hon tog i honom så började han gråta.

Han växer inte mycket våran lille pojk men han följer sin kurva jätte fint.

6 månaders kontroll

vikt 7165g
längd 65,5 cm
huvudomf 42,5

Efter BVC så var jag och gjorde färdigt min tatuering.

Ja jag ska lägga upp bilder på min nya frissa och min nya tattoo, ska försöka hinna med detta imorgon efter jobbet

Kommentarer :

#1: Fröken M

hihi... jag ska berätta när alt är HELT klart ;)

skriven
#2: Frida-Elliots mamma ♥

Usch man vill ju känna sig trygg med sköterskorna när man kommer ner till BVC.



Huvudsaken är att lille Joey växer så han inte står still ;)

ALla växer ju olika



Åh spännande väntar på bild på tatueringen!

Imorgon ska jag göra min tatuering nr 2! :)

Bild kommer på den med hihi



Ja jag har fullt upp på dagarna Anna ;) så här är man inte bara hemma och slappar ;) skratt

Kram kram

skriven
#3: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en fin torsdags morgon ;D

skriven
#4: Helenas Hem

Huvudsaken han mår bra och följer kurvan! :)



Skitspännande med ny frisyr och tatuering ju, visa!!!

skriven
#5: Anonym

Spännande! Det ser man fram emot att se. :D

skriven

Kommentera inlägget här :