ja visst är det den 29:e

Har legat en dag före hela tiden. Vilken tur att det bara är 29 idag för annars hade det blivit stressigt.

Jag fick klippt mig idag, en rejäl förändring. Ska försöka se om min kära sambo vill ta nåt foto så jag får visa. Har klippt upp det rejält så nu är det riktigt kort och lugg. Svart överhår och rött under. Satt där i typ 3½ timma. Fick iofs kaffe och choklad så det gick ingen nöd på mig. Jag är riktigt nöjd faktiskt.

Fick städat lite hemma innan det var dags för att bege sig till skolan. Hela Alize´s skola hade vårvernissage. Det var trevligt. Gick omkring och kikade. Hade Therese som kompis där för våra döttrar ville ju inte gå med oss då vi är så pinsamma.

Kommer in i Alize klassrum å bara va fan...Har ju hört att Alize har en ny lärare som heter John som hon tycker väldigt bra om. Gissa vad, det var min gamla vän från min tonårstid. Min gamla John som jag umgicks dagligen med min bästa vän när jag var 14 år. Shit vad kul. Vi kramade om varandra och det var ju jätte pinsamt tyckte Alize som blev röd i ansiktet och gick ut.

snälla Therese bjöd oss på fika som åttorna bakat som man kunde köpa i cafét

Idag kommer dom bästa

Kommentarer :

#1: kaffehörnan

Oj du kan inte springa iväg så haha, du är charmig

Nu får du pussa på han så han får ta ett foto på dig

skriven
#2: Jonnie

haha ja knut har fått de bra han, hans pappa har bakat tårta och köpt massor av nya leksaker till honom haha

skriven
#3: Nina

Åh, spännande med ny frisyr!! :)

Haha, stackars Alize som har en såååån pinsam mamma! ;D

skriven
#4: Anonym

Åh jag missade det där igår ju. :P Haha, världen är inte stor heller. Shitt vad roligt när man träffar nån sådär. :)

skriven
#5: Madame Hoffa

Hahaha kul med en lärare som man känner så väl :)

skriven
#6: Kaffehörnan

Hoppas du är rätt på dagarna

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :