Hemligheten är avslöjad

Vi har ju en son som typ aldrig sover. Igår kväll skrev jag ju här i bloggen att han sov men han vaknade nästan precis när jag hade postat inlägget och var vaken till typp 23-23.30. Jag var så trött så ögonen gick i kors men Joey däremot var superpigg.
 
Förstår inte hur en sån liten människa kan behöva så lite sömn, blir han aldrig trött....eller frågan kanske borde vara, hur mycket energi har han?
 
Iaf nu när Billy är ute och festar( dom har väl sin 511:e pappafest och vi har fortfarande inte fått ha någon mamma/tjej fest. Men nästa gång är det min tur och då får f*n i mig Billy sitta hemma) och Alize är på disco så tänkte jag att jaha vad ska jag och Joey hitta på. Vi lekte en stund och sen hoppade vi i badet och badade. På med pyjamas, sen satt jag med Joey i famnen och efter typ bara 5 min så sov han...helt otroligt.....så hemligheten till sömn är ett bubbelbad.
 
billy ska kolla på ett band ikväll som heter Dampungarna, sist vi såg dom var jag höggravid, såhär såg det ut då
 
 Här är min mage med lille Joey, stora bröst hade man då oxå:)
 

Kommentarer :

#1: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Jo tack, eller bad över huvud taget :) Har varit i badhuset idag och Nino somna som en stock efteråt :)

skriven
#2: Fröken M

haha... vet du - ostron var utan tvekan det ÄCKLIGASTE jag har ätit - någonsin !! men buffen var grym !! nästa år åker vi ner igen :)

skriven
#3: Maria - mamma till Liam ☆

bad hjälper här hemma också! eller liam blir försig alltid trött för natten vid halv åtta. men bad innan ger bra rutin på det :)

sv; haha förstår att han är nöjd! :D

skriven
#4: kaffehörnan

De får vara någon ordning tycker jag

skriven

Kommentera inlägget här :