Speciella människor

Finns nog bara en sorts människor som går en långpromenad i ös regn och står på en öppen gräsplan i en och en halv timma och tränar i ös regn och går hem igen i ös regn...alltså ute i regn i cirka tre timmar.....ja det är hundmänniskor.
 
Först tyckte jag att träningen idag gick käpp rätt åt.....men efter ett tag rättade det till sig och tränaren sa att det var bra och att det märktes stor skillnad från förra gången.
 
Skönt för jag trodde typ att jag skulle strypa min hund ett tag....
 
 
Lätt att motstå socker när man kommer hem från träning tjugo i nio på kvällen, genomblöt och frusen, trött och mannen har gjort jordgubbspaj med vaniljsås....hmmmm
 
Om ni inte har nåt att göra och känner för det kan ni alltid gå in här http://www.facebook.com/LOrealParisSverige/app_134038163401603 och rösta på mitt nylle

Kommentarer :

#1: Maria - mamma till Liam ☆

haha ja det är bara hundmänniskor som tar sig ut oavsett väder :p

skriven
#2: Fröken M

Visst är tröjan fin !! Dessvärre börjar den bli lite liten, så jag får väl se om jag kan beställa en ny converse till Viggo från turkiet !!

Klart jag röstar !!

Har du klickat på hjärtat vid viggos bild ( busfröt i simglasögon ) ?

https://apps.facebook.com/vinn-en-ny-semester/?fb_source=bookmark_apps&ref=bookmarks&count=0&fb_bmpos=4_0

Om inte, gör gärna det - jag behöver ALL hjälp jag kan få !!

Svar: jag ska rösta, lägger röster hela tiden:)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :