28 juni- FREDAG

Tänkte göra en liten sammanfattning över mina semester veckor, nu har ju första veckan gått. Jätte fort gick det
 
Så vad har vi gjort. Vi mjukstarta lite denna vecka. I måndags lämnade vi Alize på vattensportläger, tvättade bilen och fikade med min pappa. I tisdags plockade jag här hemma, vi var ute och lekte i trädgården och åkte till stan och lekte på lekplats, blev även lite glass i hamnen. I onsdags var vi i Göteborg och på avslutningsfest på dagis. I torsdags igår alltså städade jag och tvättade en hel del sen åkte vi till Läjet och hämtade Alize. Innan vi åkte hem bjöd mamma (mormor) oss på glass på Tre Toppar. Jätte gott var det
 
På kvällen trotsade vi vädret och grillade. Precis när vi var klara och satte oss vid bordet så började det regna så vi hade en himla tur.
 
Det var så läskigt igår, en fågel flög rätt in i ett av våra stora fönster. Den ramlade ner på altanen och låg där och pep någon minut innan den dog. Usch jag kan inte släppa det, var så otäckt. Samtidigt så förstod jg ju att den bröt nacken så jag hade inte kunnat göra så mycket, men ändå. Väldigt otäckt

Kommentarer :

#1: malin

ååh! tre toppar! dit skulle jag ju passat på innan alla semesterköer börjar :/ så bra de gick med den iden! men de är de värt ändå! mums :)

skriven
#2: Fröken M

Härligt !! Jag LÄNGTAR tills vår semester drar igång, men först får jag försöka överleva ännu en vecka på jobbet :)

skriven
#3: kaffehörnan

Nu äntligen kom jag ur håven haha

skriven
#4: Maria - mamma till Liam ☆

så mysigt att grilla :)

skriven
#5: Julia Jansson

SV; följer dig nu, blev nr 11 :)

Svar: :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :