31 okt- Happy Halloween

Boys and girls of every age
Wouldn't you like to see something strange?

Come with us and you will see
This, our town of Halloween

This is Halloween, this is Halloween
Pumpkins scream in the dead of night

 

This is Halloween, everybody make a scene
Trick or treat till the neighbours gonna die of
fright
It's our town, everybody scream
In this town of Halloween

Tim Burtons "This is hallowen", älskar den låten och filmen. Nightmare before christmas


 
Idag är det halloween, vi har halloween-myst med barnen på jobbet idag. Spökhistorier och fika. 
 
Gjorde färdigt pumpan idag och har Halloween pyntat lite men vi kommer att fira det imorgon

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja visst e de gott, o skönt att slippa laga matm men ja vet inte om de e så nyttigt, kanske köttbullarna

skriven
#2: Fröken M

Ja, till våren ska jag och viggo odla egna prydnadspumpor, för det är fasen inte billigt att köpa dem i affären. Men att jag kunde spara kärnor tänkte jag inte ens på !

skriven
#3: ansepanse

här firar vi inte Halloween alls, men vi har ju heller inte några barn här
kramar

skriven
#4: malin

jag håller med!! jg nynnade med när jag läste texten :p

skriven

Kommentera inlägget här :