30 sept-

Våran morgon började med utvecklingssamtal med Alize.
 
Nu är vi hemma igen, har massor att göra, fixa typ tre rum plus att plocka upp det vanliga.
 
Men jag har ingen energi. Ligger istället i soffan med kaffe, Joey tittar på barnprogram och jag slappar vid soffan. Blir så trött ibland och då går all energi ur mig. Vill inte att energitjuvar ska komma åt mig men dom påverkar tyvärr fast att jag försöker att inte bry mig.
Vet inte om min huvudvärk är ett tecken på att jag har fått nog. Alla människor har rätt att tolka saker på sitt sätt, det är väl egentligen det som är tjusningen med att vi är olika. Men det blir problem när personer inte vågar/kan/orkar ta upp det dom har tolkat med gällande person utan bara antar en massa. Förlåt jag skulle egentligen inte ta upp detta och jag är väldigt ledsen om jag ställer till eller trampar någon på tårna
 
 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja visst e de äckligt :) har skickat ett argt mail till dem, ska bli kul o se om de svarar :)

skriven
#2: Fröken M

Ibland måste "man" få ta upp det som tynger en oxå - att bara låtsas att man mår bra är ingen höjdare heller :) KRAM

skriven
#3: MartinaOlsson

sv; tack! :)

skriven
#4: Sandriiiee - inte bara en mammablogg!

Hehe ja de kommer de göra =D !

skriven
#5: Camilla

Huga, inte roligt med huvudvärk, hoppas det snart känns bättre!

Och jag försökte bota min godisångest med mer godis, gick ju sisådär...

skriven
#6: Cissi

Ibland måste man få ta upp saker som tynger än utan att folk ska ta illa vid sig.. Om personen i fråga läser och känner sig träffad eller inte så är det väl upp till dem eller så är de medvetna om problemet

Svar: Precis, mkt klokt sagt, tack :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :