Sol sol sol

Måndag 28 april
 
Måndagen blir lite lättare av sol. Är ju fortfarande trött, började gråta igår kväll helt utan anledning. Skit jobbigt. Men men...nu ser vi framåt.
 
Vi kom igång i trädgården igår. Satte upp en spalje på altanräcket då våran lille Joey tycker om att klättra upp där och med tanke på att vi bor på ett berg så är det väldigt långt ner till marken. Så nu har vi satt up en spalje å att han inte kan klättra upp på räcket, känns tryggt. Och idag när Billy har slutat jobbet så ska han åka och köpa ett staket som vi ska sätta upp runt trädgåren. Sen kan jag vara trygg både för barnens (mest Joeys) skul och hunden. 
 
Så nu är vi på gång. Odlar för fullt med blommor och gräsmattan. 
 
Sista dagen för att anmäla sig till vårruset idag...hade varit väldigt skoj men det är dumt att det är en vardag då vi har en timmes bilfärd dit och allt blir så sent då. På mitt gamla jobb åkte vi på det. Jätte kul och man måste ju inte jogga/springa man kan ju gå
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Oj, jag har inte anmält mig till vårruset än... Frågan är om jag kanske ska ?! :)
Vi hittade MASSOR i ullared, och trots att jag är flera tusen fattigare nu så är jag väldigt nöjd :)
KRAM

skriven
#2: Maria - mamma och gravid ♥

idag är det riktigt varmt och härligt! här ska det bli kallare efter idag så man får passa på att njuta :)

skriven
#3: ansepanse

bra med spaljé, de små förstår ju inte alltid vad som är farligt
härlig bild
kramar

skriven
#4: MATILDA

fin bild :)

skriven
#5: Linda-Mamma till Alfred

Härligt med trädgårdsjobb, det var också vår sysselsättning i helgen;)
Ja eventet skall bli kanonkul verkligen!

skriven
#6: Jonnié Jonsson

ja idag e de nästan varmare än va de va igår :)

skriven
#7: Malin

ååh, vilken härlig bild! :)

skriven

Kommentera inlägget här :