90- års kalas

sön 30 aug
 
Idag har vi varit på kalas hos min morfar. Han fyller 90- år imorgon. Tänk....90 år, då har man lyckats att vara med om en hel del.
 
Det var jätte kul att träffa hela släkten. Vi har så roligt ihop. Vi var i sommarstugan,spelade fotboll med barnen. Pratade och skrattade. Vi fick god fika också. Smörgåstårta och sedan kaffe och mormors goda kakor och marängtårta. Hade tänkt lägga upp lite bilder men jag hittar inte kamera sladden så det får tyvärr vänta.
 
Orkar inte leta upp den heller. Jag är helt slut, så trött.Blir snart tokig om inte mina tabletter börjar fungera. Jag orkar inte vara såhär trött längre.

Kommentarer :

#1: yasmine mamma till dennis

ja visst är de
åh vilken underbar dag jag haft idag så sjukt trött nu så fötterna värker...
Härligt med 90års kalas.
kraaam

skriven
#2: Jonnié Jonsson

Ja de e verkligen en skön stämning på pridefestivaler :)

skriven
#3: Anonym

gosh! 90 år, de är inte illa de :)

skriven

Kommentera inlägget här :