Från Munkagård till Thai

lör 30 aug
 
Dagen började med att vi körde Alize till stallet. Hon och Olivia skulle rida ut. Sen fortsatte vi till Munkagårdsgymnasiet (min gamla arbetsplats). Dom firade 30 år så det var ett stort kalas där, öppet hus. Joey tyckte att det var så kul med alla djur och traktorer. Träffade en hel del gamla elever. Det var riktigt kul, man känner sig lite gammal när eleverna kom med barnvagnar och gravidmagar. Det var iaf jätte kul att träffa dom. Träffade även mina gamla arbetskompisar, tyvärr hann vi inte prata då dom hade en del att göra och jag hade fullt ös med Joey. Jag och några av eleverna pratade om det att det hade varit så kul att ha en riktigt stor fest på kvällen för alla "gamla" elever och personal.
 
När vi kom hem blev det lite slappande i soffan innan det var dags att bege sig till terminens första träning. Superskoj, men jag kommer nog inte att komma upp ur sängen i morgon.
 
Billy drog ut nu på kvällen för att gå på fest. Jag och barnen myser ner oss i soffan, tänt en brasa. Blir film och gotta
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Maria - mamma och gravid ♥

men vad mycket gott! :)

skriven
#2: Cissi

Låter som en härlig dag! Och vad kul att träffa alla gamla elever, måste kännas speciellt ;)

skriven

Kommentera inlägget här :