Kalajs tajm

Det blev ett trevligt kalas. Jag blev sen från jobbet. Åkte om Coop och plockade upp kycklingben som Billy hade ringt och beställt. Hade förberett en pastasallad hemma också. När jag kom hem så var svärmor här och hon hade tagit med sig smörgåstårta. Finns ingen i hela världen som gör så god smörgåstårta som hon gör, den är galet god. Sen kom mina föräldrar och bror. 
 
Vi åt och åt...alla blev proppmätta. Till efterrät hade Frödinge bakat kladdkaka till oss och Alize vispade grädde. Alize fick många fina presenter, penagr, nagellack, tröja, blomma. 
 
Nu har vi landat i soffan och skönt är det då jag börjar känna mig lite kass och trött igen. Tror att febern börjar smyga sig på....tyvärr :( 
 
Alize gjorde icebucketchallange innan, jag filmade och Anders ( Alize morbror) hällde iskallt vatten över huvudet på henne. Sen fick ju även jag skänka en gåva till ALS i Alize namn. 

Kommentarer :

#1: MartinaOlsson

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

skriven
#2: Fröken M

Bra där ! Jag är en riktig fryslort och häller inget isvatten över huvudet - dock skänker jag gärna en hundring ändå och tar ett dopp i poolen på hotellet sen istället !
Trevlig helg ! Kram

skriven
#3: yasmine mamma till dennis

ja de var kul att vinna
ummm smörgåstårta är kul
trist med feber.
Hoppas din lördag blir fin kolla in mitt tips kraaam

skriven
#4: Cissi

Låter som ett trevligt kalas! Men vad trist med feber

skriven

Kommentera inlägget här :