2014- Tillbakablicken….del 3

JULI :

Fick mina naglar fixade på salong. Billy fixade min gamla cykel och köpte barnsadel till den. 
Vi grillade hemma och tittade på vikingabåtar i stan. Vi var ute och cyklade och badade och promenerade med hund. 
Vi var ute i stugan. Jag fick en allergisk reaktion troligtvis av getingstick, blev dålig och fick åka till akuten. 
Blev mycket strandhänh och bad då det var en otroligt varm och skön sommar. Jag och Joey var i stan och lekte på lekplats, vi hade fika med oss. 
Vi åkte på semester hela familjen till Danmark. 
Åkte till stranden med min mamma, bror och mina barn. 
Vi var på Falkenbergs Rock fest. 
 
AUGUSTI: 

Vi var på Liseberg. Mamma var med så hon tog med sig Joey och jag och Alize åkte så mycket vi bara orkade. Blev barnledig bara sådär en dag. Åkte ner till hamnen med en bok, köpte mig en iskaffe på espresso house och satt bara och njöt. Jag och Billy hann cykla in till stan, äta en bit mat och ta varsin öl innan vi cyklade hem och barnen kom hem. Vi var på hundutställning där Alize fick ställa ut för första gången och riktgt bra gick det. 
Jag och barnen var på fästningsterassen och fikade. Vi cyklade in till Sanna och Mattias på kvällen och grillade. 
Eddie fyllde 3 år. Jag och Alize var på fotomaraton och på kvällen var det kräftskiva hos Annelie och Perra. 
Fick träffa en otroligt duktig läkare. Så jag började åta medicin, vilket jag fortfarande gör. Alize fyller 13 år. Billy och Joey var på kalas hos Eddie men jag och Alize var hemma och var sjuka. 
Vi var på kalas för min morfar som fyllde 90 år.
 
SEPTEMBER: 

Var på loppis men fick tyvärr inte sålt mycket. Började plugga på distans på högskola. Det var val och efter det åt vi på Max. Alize tog beslut om att lägga ner hästsporten för ett tag. Alize blev sjuk efter det, kräktes mycket. 
Gjorde mentaltest på Agne, vilket gick jätte bra. Var på Borås djurpark med mamma och barnen. September bestod av konstant förkylning för min del och ledsen, trött och allmänt off
 
    
 
    
 

Kommentera inlägget här :