Nyårsafton

ons 31 dec
 
Idag är det nyår, inte min favorit dag. Jag tänker mycket på året som gått, vad har varit bra, vad har varit dåligt. Vi står och skålar in det nya året, fulla av förväntan. Varför tror vi alltid att det nya året kommer att vara det bästa i våra liv? 
 
Men jag är nöjd med detta år även om det tyvärr har bestått av mycket sjukdomar....och att jag har haft alldeles för mycket stress runt mig och i kroppen. 
 
Brukar aldrig ge mig nyårs löften men om jag skulle göra det så skulle det nog vara
 
tänka på att ta det lugnt
göra sådant som jag vill, våga, ta chansen
 

Har gjort färdigt vår familjs del av nyårs maten till kvällen, ska bara garneras också. Blir en vit nyår för mig även i år så att jag kan köra hem när barnen är trötta. 
 
Gott Nytt År på er alla
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :