Lycklig för det lilla

Tisdag 25/2
 
Det är pest och pina att gå upp kl 5.30 på morgonen, jag är ingen morgon människa. Men jag måste ju säga att jag blir otroligt lycklig när man stegar ut genom ytterdörren 07.05 och det är LJUST ute. Fåglarna kvittrar, det doftar vår och det är ljust. Det är tom ljust när jag kör hem från jobbet.
 
Jag är trött, har långa dagar och sen kom jag att tänka på att min trötthet kanske beror på att jag har ändrat kost och livsstil lite. Varje dag så kör jag lite konditions tränining, inte överdrivet men ändå så att jag får upp puls och blir trött. När det gäller min kost har jag minskat på socker, portioner och kolhydrater så min kropp kanske inte fattar något alls nu.
 
Alize är fortfarande sjuk, feber och ont i kroppen. Joey har klarat sig ganska bra men har börjat bli väldigt förkyld och hostar...peppar peppar...hoppas att barnen blir friska och att dem får hålla sig friska. 
 
Imorgon blir det långdag på jobbet med jobb och möte så jag har tid 07.45- 19.30
 
 
Spring is in the air :) 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

Ja de e verkligen skrämmande, stackars människor som bor där

skriven
#2: Maria

ja fy för tidiga mornar! :)

sv; liam var inne i en bärgarn period förut men nu är det tillbaka till att dyrka blixten igen :p

skriven
#3: Camilla

Men hjälp vilken lång dag! BLir matt bara av att höra om'et! Hoppas du inte är alltför trött idag nu bara. Men visst är det härligt att ljuset är på väg tillbaka :D

skriven
#4: ansepanse

jag är heller inte någon morgonmänniska men visst är det härligt att det blivit så mycket ljusare nu
vilken lång dag du måste ta dig igenom, inte konstigt att du känner dig trött
kramar

skriven
#5: emelie

gud vilken bra blogg du har!

Svar: Tack :) vad glad jag blir!!!! :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :